גינות מעוצבות, שיקום חצרות פרטיות

בין אם מדברים על שיקום חצר פרטית או עיצוב גינה פרטית, מדברים על דקויות ופרטי פרטים. אבל בסופו של דבר, מקבלים לידיכם את התוצאה המופלאה של גינה שכיף לשבת בה. אז כיצד תבחרו לעצב את הגינה הפרטית שלכם? האם שקלתם עבודות בטון ועץ לשדרוג העיצוב בגינה?

אתם מגיעים הביתה, מרתיחים את הקומקום ומוזגים לעצמכם כוס קפה חם. ברגע שאתם יוצאים לגינה הפרטית, אתם מיד מרגישים שאפשר עוד לשדרג אותה. וכשמדברים על שדרוג חצרות פרטיות, באותה הנשימה מזכירים למשל ריהוט גן יוקרתי ואיכותי. יחד עם ריהוט גן, אנחנו גם נמליץ על צמחיה מלאכותית וצמחיה חיה, עבודות עץ, בטון ועוד.

בחירת חברת עיצוב גינות פרטיות וגינון מקצועי

ישנם גנני גינות פרטיות, חברות גינון לחצרות פרטיות ולא מעט אנשי מקצוע בתחום הגינון. יחד עם זאת, כיצד תדעו שניתן לסמוך על חברת הגינון שלכם, שאמורה לשקם ולעצב את הגינה? אנחנו תמיד נמליץ לקבל תוכנית עבודה מוגדרת מראש.

אם יש צורך בליצור גינות מעוצבות, חשוב לדעת מראש שהגנן שלכם מודע לסוגי הצמחים בגינה. הרגע שהגנן מודע לסוגי הצמחים בגינה ומכיר אותם, הוא יודע מתי אמורים לגזום אותם ומתי לא. חשוב לזכור, גיזום וכריתה בטיימינג לא נכון עשויים להוביל לנזקים בלתי הפיכים בעץ, או בצמח.

מה עוד חשוב לדעת על עיצוב גינות מלבד מה שקשור בגינון?

מעבר לנושא של גינון מקצועי, חשוב גם לזכור שישנן עוד דרכים ושיטות לשדרג את הגינה שלכם. למשל, עבודות בטון מעוצבות ופיברגלס. באמצעות עבודות בטון ופיברגלס תוכלו לבנות בריכות נוי יפהפיות בחצר הפרטית שלכם. כדאי לדעת, בימינו ניתן לבנות בריכות נוי מדהימות החל ממחירים ממוצעים של 10,000 ₪ – 25,000 ₪.

בעזרת עבודות בטון ניתן לבנו גם אלמנטים עיצוביים אחרים, כמו למשל שבילים מעוצבים לגינות פרטיות. אם אתם מעוניינים לבנות שביל מעוצב מבטון לחצר פרטית, אתם יודעים מה אתם עושים. מדובר באלמנט מעוצב למדי וממגנט, הוא תופס את העין.

בניית שביל מעוצב מבטון ובריכות נוי בחצר פרטית

לאחר שאתם בונים שביל מעוצב מבטון בחצר, אתם יכולים להדר אותו ולקשט אותו בעזרת צמחיה מסוגים שונים. נוסף על צמחיה, הגינה שלכם תמיד תראה טוב יותר גם עם פסלונים כאלו ואחרים. ואם רוצים באמת להנות מגינה SUPER משודרגת, הולכים על מה שנקרא "מפלי מים לחצרות פרטיות".

מפלי מים מספקים לכם בדיוק את התחושה הכפרית-יוקרתית שאתם מחפשים. אותה תחושה שתוביל אתכם לחלום בהקיץ ולבהות במים הזורמים. אין סוף יום יותר נחמד מאשר ישיבה בגינה פרטית משודרגת עם מפל מים זורם. ואולי גם בריכת נוי לדגים קטנים. בשורה התחתונה, הכול תלוי ביצירתיות שלכם ובתקציב עבור הפרויקט של עיצוב הגינה.