אין אדם שלא רוצה שהבית שלו יהיה מקום נעים ונוח לחיות בו. המפתח ליצירת בית כזה נעוץ בחלל אחד בעיקר – סלון הבית. הסלון מהווה עבורנו מקום לישיבה המשפחתית יחד, מקום לאירוח, מקום לצפייה בטלוויזיה ומקום למנוחה. לפיכך, יש חשיבות גדולה בהפיכתו לנוח ובחירה של מערכות ישיבה לחדר המגורים הופכת להיות קריטית עקב החשיבות הגדולה שיש לחלל זה והשפעתו על בני הבית, האורחים ועל התחושות המתקבלות מהבית כולו.

החלל הכי חשוב בבית

לכל אחד מחללי הבית יש תפקיד חשוב ביותר, הרי אנחנו לא יכולים לתאר לעצמינו בית ללא חדר שירותים או חדר אמבטיה, וגם לחדר השירות יש חשיבות עצומה. לרוב, אין לנו חללים שהם מיותרים בבית, אך יש חללים שתופסים נפח גדול יותר ברמת החשיבות שלהם. המטבח, למשל, נתפס כאחד החללים היותר חשובים הקיימים בבית, ואפילו בדירת חדר לא יפסחו על המטבח. אך למרות חשיבותו הגדולה של המטבח, ישנו חלל אחד שמהווה את לב ליבו של הבית, ממש את המרכז שלו והוא חלל הסלון.

לב ליבו של הבית

החשיבות הגדולה של הסלון נעוצה בריבוי התפקידים שלו ובמידת הזמן שאנו מבלים בו, אם תחשבו את הזמן בו אתם נמצאים בכל אחד מחללי הבית, תגלו שהסלון תופס לכם את רוב זמן השהות בבית, כשאנחנו מתייחסים לזמן ערות כמובן. זה המקום בו כל המשפחה מתאחדת לזמן בילוי משותף, כאן נערכים מפגשים חברתיים בשעת אירוח, כשאנחנו חוזרים מהעבודה מותשים הדבר הראשון לרוב שעולה לנו בראש הוא להשתרע על הספה, בבתים רבים הסלון מהווה גם את חדר הצפייה בטלוויזיה ועוד.

אכזבה או פינוק?

עכשיו דמיינו לעצמכם איך אתם חוזרים עייפים מיום עמוס, שהתחיל בשעות הבוקר המוקדמות. את המשרד עזבתם כשהשמש כבר נעלמה, לרכב עליתם כשרק מחשבה אחת ליוותה אתכם – הבית וזמן המנוחה שלכם. אתם מגיעים הביתה מורידים את המעיל והתיק, חולצים נעליים, מדליקים את הטלוויזיה ונשכבים על אחת מבין שתי ספות לסלון שלכם. אבל אז, כמו בכל ערב, אתם מגלים שהספה לא כל כך נוחה ודי מתאכזבים מהעניין. גם אם מדובר בחצי שעה תמימה, כל התענוג נהרס בגלל ספה שלא מתאימה לכם. זה בדיוק הזמן שבו אתם צריכים לקבל החלטה ולרכוש סלונים מקליאה איטליה. הערבים שלכם בודאות כבר יראו כפינוק גדול.

לקולציה עברו ל: http://www.calia.co.il/index.php?dir=site&page=gallery&op=category&cs=3040