ALMI

קבוצת אלמי היא חברת בוטיק משפחתית ואינטימית, המתמחה ביזום ובניה עילית של פרויקטים נבחרים ומגורי פרימיום במיקומים נחשקים בתל אביב.
בקבוצת אלמי מקפידים לעבוד אך ורק עם אנשי המקצוע המובילים – בכל תחום, החל מהמהנדסים ומנהלי הפרויקטים, דרך האדריכלים והיועצים ועד אחרון העובדים.

מיום הקמתה ב- 1981 צברה קבוצת אלמי ניסיון רב בביצוע פרויקטים אשר כללו דיוק ועבודה קפדנית. ניסיון זה, יחד עם שיטת העבודה הייחודית המבטיחה מעקב צמוד על איכות הביצוע, מאפשרות ביצוע של מגוון פרויקטים בסטנדרטים הגבוהים בשוק, הן כחברה יזמית והם כחברה מבצעת.

ההקפדה על כל פרט ופרט באה לידי ביטוי כבר בשלב בחירת המתכננים המובילים בשוק בניית העילית, וממשיכה בפרוגרמה תכנונית עם דגש על חללים מוארים, גמישות עיצובית ושילוב חומרים מתקדמים באיכות הגבוהה ביותר.
כחברה מבצעת יש בידנו היכולת להבטיח איכות משובחת ללא תלות בקבלן חיצוני , תוך שאנו משתפים פעולה עם בעלי מקצוע הטובים בתחומם ותחת עינו הפקוחה של מנהל פרויקט צמוד, אשר משקיע את כל זמנו באתר בניה אחד על מנת להבטיח את שלמות הביצוע.

כחברת בוטיק משפחתית, מתאפיינת קבוצת אלמי ביכולת לנהל כל פרויקט לכל אורכו בגמישות מירבית, תוך מתן שירות אישי, יעוץ וליווי צמוד לכל לקוח ולקוח- גם זמן רב לאחר מסירת הדירות. על כך יעידו הלקוחות הרבים שכבר הפכו לחלק מהמשפחה ומלווים אותנו בנאמנות לאורך השנים, מפרויקט לפרויקט. את ההון האנושי שלנו מרכיבים אנשי המקצוע המיומנים בתחומם, אותם מוביל צוות צעיר, דינמי ועתיר ניסיון בענף הבניה, עם התמחות בתחום הבניה העילית

תחמו הפעילות של אלמי יזמות נדל"ן:

התקשרו אלינו 03-9749444 עוד היום על מנת לקבל הצעת מחיר מקצועית ומשתלמת בקרו באתר – https://i-almi.co.il/