רעשים הם החלק הפחות נעים בחיינו. לא מדובר ברעשים חיוניים כמו צחוק של משפחה שלמה שמבלה בסלון אחרי ארוחת שישי; ודאי לא מדובר ברעשים של אוהבים או ברעשים של ילדים קטנים משחקים ונהנים. רעשים בחיינו אינם חסרים – אנחנו פוגשים אותם בכל מקום – בין אם בבניין שבונים ממול, בין אם במרפסת של השכן שהחליט להעביר לילה שלם עד השעות הקטנות בקריוקי. גם הרעש בחדר של הילדים המתבגרים ששומעים מוזיקה בפול ווליום או מדברים שעות בסלולרי – הוא רעש צורם ולא נעים. כשחשובה לכם הפרטיות בזמן שאתם מנהלים שיחה אישית או כשאתם יושבים בחברותא ורוצים לשמוע ברור זה את זה בלי הדהודים מיותרים – אזי אתם צריכים גם במקרה כזה למצוא פתרונות חוסמי רעשים או בשם המקצוע יותר – בידוד. חלילה לא בידוד עצמכם בצל הקורונה, אלא בידוד מרעשים כדי שלכם יהיה יותר נעים לחיות בבית, בשקט ובשלווה בלי שרעש מזמזם ומציק יחדור לכם לאוזניים. אז מאיפה מתחילים? מהתקרה שמציצה מעליכם..

 להבחין איך הרעש נעלם

כשאתם בונים בית חדש אתם פונים לאדריכל. אדריכלים הם אנשי מקצוע שיודעים לעבוד עם החומרים הכי טובים כדי לבודד רעשים. מכאן נשאלת השאלה המתבקשת – למה בכלל אדריכלים אוהבים לעבוד עם תקרה אקוסטית, והרי לכם התשובה. כל אדריכל יודע מה טיבן של תקרות אקוסטיות והסיבה הראשונה שאדריכלים אוהבים לעבוד עם תקרה אקוסטית היא האיכות שהם מחפשים בשילוב מניעת רעשים מיותרים. כשאדריכל בונה בית הוא רוצה להבטיח ללקוח שלו מקסימום הנאה בשטח הפרטי שלו. בנייה שמשלבת תקרה אקוסטית מבטיחה שקט אמיתי ללקוח שמחפש את הלוקסוס בכל דבר, שקט בתוך החלל, וזו הסיבה הראשונה שכל אדריכל מוצא בתקרה אקוסטית עניין – צליל זך, נקי, צלול ונעים בכל חלל שיש בו תקרה אקוסטית.

עניין לעיצוב ואיכות אמיתית

כשמשלבים תקרות אקוסטיות בחללים שונים ממזגים אותן בעיצוב הטבעי של הבית. אפשר להנמיך תקרה למשל ולעגל צורות מסוימות, למצוא פתרונות עיצוב מהממים ויעילים שיבטיחו צליל מעולה בחלל ועיצוב מושלם לכל בית. כיוון שתקרה אקוסטית נחשבת חומר גלם איכותי, אדריכלים מעדיפים לעבוד איתה כדי להפיק את המיטב לאורך זמן. תקרות אקוסטיות מחזיקות זמן רב מעמד, לכן אדריכלים בוחרים בה כאפשרות האופטימלית מכולן.

פתרונות מושלמים לחללים שדורשים בידוד וצליל ברור

אם החלטתם להקדיש חדר בבית לאולפן הקלטות או שהחלטתם להקדיש חלל לישיבות עבודה – תצטרכו אקוסטיקה טובה. תקרות אקוסטיות נותנות בדיוק את המענה הנדרש, לכן אדריכלים אוהבים את המוצר ובוחרים בו כל פעם מחדש כשהם נדרשים לבודד חדרים מסוימים מרעשים או לבנות חדרים ייחודיים כמו אולפנים.

מחירים הוגנים לאיכות בלתי מתפרשת

אדריכלים אוהבים להיות הוגנים עם הלקוחות שלהם כדי שהלקוחות יהיו שבעי רצון, ימליצו עליהם ויפיצו את שמם הטוב ללקוחות פוטנציאליים נוספים. כדי שאדריכל יזכה במשוב חיובי הוא חייב להעניק תגמול הולם למחיר שמשלמים לו עבור השירות. כשאדריכל משתמש בתוספת של תקרות אקוסטיות איכותיות הוא מציג חלל מוגמר, מעוצב, פרקטי ובלי לקרוע את הכיס, כך שכל אחד הבונה את דירת חלומותיו ישמח להתחדש בתקרה מעוצבת המונעת רעשים והופכת את הצלילים בחדרים לנעימים.