מזל טוב! הגיע הרגע שבו החלטתם להשקיע בעיצוב הבית ולהפוך אותו ליותר שלכם, כזה שיאפיין אתכם וישרת אתכם באופן הטוב ביותר. הבית שלנו מסמל עבורנו המון ונותן לנו את השקט והנוחות שאנו כל כך מצפים להם בסוף כל יום עבודה מתיש או בסופי שבוע. אנשים רבים היום מבינים את החשיבות בעיצוב פנים ולכן לא מפתיע לראות עלייה בביקוש למעצבי פנים בשנים האחרונות. קבלת הדרכה ממעצבים מקצועיים יכולה להביא לניצול מרבי של החלל אותו תרצו לעצב באופן כזה שלא תחשבו עליו בעצמכם.

כשניגשים לעיצוב פנים, חשוב לדעת שמעצב פנים אינו בא להחליט במקומכם אלא לייעץ ולוודא שאתם עושים את הבחירות העיצוביות הנכונות ושאתם מנצלים את השטח כראוי. לכן טרם הפגישה עם מעצב, הגדירו לעצמכם את החלל שתרצו לעצב בבית ונסו לדמיין כיצד הייתם רוצים לראות אותו, איזה רהיטים הייתם רוצים שיכיל ומה הסגנון העיצובי שתרצו לשדר.

לבחור את המעצב הנכון עבורכם

לא כל מעצב הוא מעצב פנים. לרוב מדובר באדריכלים שחלקם עוסקים בעיצוב פנים וחלקם עוסקים בעבודת האדריכלות עצמה שהיא שיפוץ והרחבה. לעיצוב בית חשוב לבחור מישהו שמתמחה בעיצוב פנים. אם יש מעצב שהוא גם אדריכל זה יכול להיות נהדר, כך שאם תגלו שבא לכם פתאום להוסיף קיר גבס או להוריד קיר קיים, תרוויחו אם תבחרו איש מקצוע שמחזיק בשני הכובעים.

מחיר מתאים לכל אחד

כשחושבים על הצירוף מעצבת פנים מחיר אנשים נוטים לחשוב שעיצוב פנים הוא מותרות אך לא בהכרח. כיום התחום נגיש כמעט לכל שכבה באוכלוסייה וההיצע הרב מאפשר לקחת את איש המקצוע שיתאים לכם מבחינת השכלתו, ניסיונו והתקציב העומד לרשותכם.

סביר שככל שתרכשו את שירותיו של מעצב מנוסה יותר, כך עלותו תהיה יותר גבוהה יותר. אך חשוב לזכור שמחיר גבוה יותר לאו דווקא מעיד שבחרתם את המעצב המתאים עבורכם. גם הכימיה שלכם מולו היא דבר חשוב מאוד שיש לשקול. כדי לדעת גרף מחירים כללי תדעו ששעת ייעוץ סטיילינג עולה בין 200-600 שקלים, עיצוב חדר עולה בין 2000 ל-5000 שקלים, כשעיצוב פנים מטבח יקר יותר ויכול להגיע עד עשרת אלפים שקלים. כפי שאתם רואים, טווח המחירים רחב וכולל משתנים רבים כמו הזמן הדרוש לעבודה של המעצב ועלות הפריטים שתבחרו. לכן, סביר להניח שתוכלו למצוא את המעצב שיתאים לתקציב שלכם ולרצונותיכם. אז קדימה, למה אתם מחכים?