אדריכלות ועיצוב פנים

משרדנו מתמחה באדריכלות ועיצוב פנים לבתים פרטיים, דירות, עסקים, חללים ועוד…..

אם אתם צריכים מעצב פנים או אדריכל לעיצוב הבית, לעיצוב העסק וגם לעיצוב הגינה, אנחנו באסף עיצוב פנים ואדריכלות דרוכים ומוכנים לקחת את הפרויקט לשלב הבא ובכך לקדם אותכם שלב אחד קדימה על מנת להיות הדבר החזק הבא במשק.

אדריכלות ועיצוב פנים

עיצוב פנים הינו מקצוע שאנו באסף אדריכלות ועיצוב פנים לוקחים מאד ברצינות, אנו מאמינים שכל עסק טוב ככל שיהיה לא ימשוך לקוחות אם אינו נראה מעוצב ומושקע ובכך משדר עושר ורצינות.

באסף אדריכלות ועיצוב פנים אנו מעסיקים רק בוגרי תואר בעיצוב עם ניסיון עשיר במקצוע, חשוב לנו להיות בראש רשימת החברות החזקות ביותר במשק ובגלל זה אנו שמים דגש על שירות ותמיד רוצים שהלקוח יהיה מרוצה בסופו של הפרויקט.

כיצד מתנהלת העבודה

השלב הראשון הוא פגישה עם הלקוח והבנת הרעיון אותו רוצה להעביר הלקוח על ידי עיצוב המקום, לאחר מכן אנו נהגה כמה רעיונות לקונספטים ראשוניים ונראה ללקוח על מנת לבחור כיוון ולשדרג את הרעיון למשהו יותר ממוקד.

השלב השני הוא בניית דגם על מנת שהלקוח יוכל לראות בדיוק כיצד הולך להראות המקום לאחר העבודה ולא יצטרך להפעיל את דמיונו על מנת לקבל תמונה כללית.

השלב השלישי הוא השלב בו אנשי המקצוע שלנו יתחילו את עבודת השטח ועיצוב המקום הפיזי.

והשלב הרביעי והחשוב ביותר – אנו נעבור עם הלקוח במקום על מנת לראות תיקונים אחרונים ובמידה ויהיו שינויים שצריכים להעשות אנו נסיים הכל ברמת הגימור הטובה ביותר.

אדריכלות

עיצוב פנים

עיצוב גינות

פרויקטים ויזמים

עבודת עיצוב פנים 2
עבודת עיצוב פנים 3
עבודת עיצוב פנים 4
עבודת עיצוב פנים 1
עבודת עיצוב פנים 5
עבודת עיצוב פנים 6