בטח הסיטואציה שבה אתם גולשים ברשתות ונתקלים בכותרות "ריהוט גן יוקרתי במחירים מדהימים", מוכרת לכם.
זה תמיד מגיע בזמן שאתם מחפשים והכי צריכים את המוצרים.
אז איך באמת תדעו שאתם רוכשים ריהוט גן יוקרתי?

קודם כל מדוע כדאי לקנות ריהוט יוקרתי

אנחנו משערים שאתם מחפשים ריהוט יוקרתי לא בשביל הסטטוס אלא בשביל האיכות עצמה.
אז איכות היא מילת המפתח שמדובר ברכישת ריהוט גן יוקרתי.
אז ריהוט גן יוקרתי הפך להיות שם קוד לריהוט גן איכותי, הבעיה היא שבאמת קשה למצוא ריהוט כזה.
ריהוט גן איכותי יכול להחזיק שנים ארוכות, בדרך כלל בנוסף לאיכות הנהדרת הריהוט מגיע בעיצוב מרשים וחוצה דורות.
יש לכך חשיבות, לקוחות לא באמת יהנו מהריהוט לאורך שנים ארוכות אם העיצוב לא מתאים גם שנים קדימה. כך שמעבר לאיכות יש גם משמעות לעיצוב כשמדובר בריהוט גן יוקרתי.

איך תזהו שבאמת מדובר בריהוט גן יוקרתי?

זה לא סוד שרהיטי יוקרה מגיעים ממדינות אירופה, כמו ברוב התחומים האירופאיים עובדים תחת תקנים קפדניים, התוצר יוצא בהתאם.
בעידן הסחורות החדש הרבה מכולות עוברות תיווך בארצות אירופה. כך תוכלו לשאול את איש המכירות מאין מגיע הריהוט ותענו שמאיטליה. בפועל, הריהוט מיוצר בסין ומגיע לאיטליה ומשם מגיע לישראל.
כמו שאתם מעריכים העלויות גבוהות בהתאם והאיכות לא מצדיקה זאת.
איך בכל זאת תצליחו לדעת שהמוצרים מיוצרים באירופה? תבקשו את שם החברה היצרנית, תריצו את השם בגוגל, חפשו תמונות של המפעל, תבחנו את אתר החברה ותבינו אם מדובר בחברה מתווכת או יצרנית.
נשמע לכם עבודה רבה? לאו דווקא. אנחנו מחפשים כל-כך הרבה ברשתות ולעשות בדיקת רקע לפני קנייה שהיא הוצאה לא מבוטלת לעיתים שווה זאת.
ניתן גם להימנע מכל השרשרת ופשוט לשאול את איש המכירות\שירות איפה יושב המפעל של החברה, באיזה מחוז, באיזה מדינה, כמה עובדים יש שם, איך הם מגיעים לספקים. גם אם השאלות קצת חודרניות זה בסדר, אתם הלקוחות ומגיע לכם לדעת.

גם אם אתם לא אנשים של ריהוט יוקרה- שקלו זאת שמדובר בריהוט גן

להבדיל מריהוט פנים, ריהוט הגן עומד בעומסים של מזג אוויר, הוא תמיד בחוץ ותמיד נמצא בתנאי מזג אוויר שונים מתנאי הפנים.
בכדי שלא תצטרכו לפקוד בכל שלוש שנים את חנויות הריהוט (אלא אם אתם ממש אוהבים לעשות זאת), כדאי שתשקלו להשקיע ולרכוש ריהוט טוב וחזק.
מעבר לחסכון בזמן והתעסקות, מי מאיתנו לא נקשר לפריטים האהובים בבית, לכל אחד יש את הספה המיתולוגית, הספל קפה שהוא אוהב והכיסא שבכל הזדמנות הוא קופץ עליו.
הרעיון הוא שיש משהו רגשי גם בחפצים שאנחנו בוחרים, לכן יתסכל אותנו להחליף בקצב גבוה את הריהוט, חשיבה לטווח הארוך היא נכונה גם כלכלית וגם רגשית.

ואם כבר דיברנו כלכלי- אל תפשטו רגל

ישנם מספר דרכים להוזיל את הקנייה, על אף שמדובר בריהוט גן יוקרתי. קודם כל חפשו את המקור. כמו בחקלאות וכמו בכל פריט בעולם העסקי, כמה שפחות פערי תיווך כך טוב יותר ללקוח. נסו להגיע למחסני יבואן, גם אם מדובר בריהוט יוקרתי זה לא אומר שגם צריך לממן את הארנונה של אולמות היוקרה.
הגיעו ישירות ליבואן ונסו גם לברר אם יש לו פרויקטים גדולים על מוצרים מסוימים. יבואנים גמישים יותר במחירים מפני שהם יודעים שהעולם הוא תנודתי ובמידה וישנה הזמנה גדולה ויוצא כבר קונטיינר מאיטליה לישראל, העלויות עבורו מצטמצמות, מה שמאפשר לו להוריד עוד קצת במחיר עבורכם.
בשורה התחתונה, ריהוט גן יוקרתי לא חייב להיות חוויה קשה לכיס והוא בהחלט יכול להתאים גם למעמד ביניים שמסתכל בראייה כלכלית ארוכת טווח.