אנשים רבים שיש להם מספיק כסף להשקעה, מחפשים להשקיע אותו בנדל״ן. למה? כנראה בגלל שמדובר בשוק מצוין שכדאי להיכנס, להשקיע, להרוויח וגם ׳לבזבז׳ עליו כסף. עם זאת, קחו בחשבון שמדובר בשוק לא קל שדורש קבלת החלטות מושכלות המבוססות על ידע.

אם אתם זקוקים לטיפים שיקנו לכם ידע ותוכלו ללמוד עוד על תחום ההשקעות בנדל״ן, המשיכו לקרוא!

טיפ מס׳ 1 להשקעות בנדל״ן

התייעצו עם מומחים בנדל״ן, כמו למשל עם קבוצת ברק רפאל בהנהלת, שיעזרו לכם ליישם את האסטרטגיה שלכם, לבדוק את התוכניות שלכם ולוודא שאין בה פגמים.
דרך זו תאפשר לכם להבין את הנקודה בה אתם נמצאים ומה עליכם לעשות כדי להגיע ליעדים שקבעתם. למשקיעים חדשים עם ידע מוגבל בנדל״ן, מומלץ תמיד להתייעץ עם מומחים בתחום.

לקבלת מידע על פרויקט פי גלילות לחצו כאן>>

טיפ מס׳ 2 להשקעות בנדל״ן

זכרו תמיד: יש שם המון דגים באוקיינוס. זה אולי משהו שאתם כבר מודעים אליו, אבל כדי להצליח בשוק המורכב והתחרותי שמאפיין את שוק הנדל״ן, מומלץ להיפגש עם מומחה מקבוצת ברק רפאל, שיוכל לעזור לכם לנווט, להתמודד ולהצליח.

למשל, אתם עשויים אולי להתפתות ולרכוש נכס נדלני מפתה, אבל אולי מדובר בעסקה שתהפוך למשאבת זמן שתגזול מכם המון מאמץ, מחשבה וזמן, וזה ממש לא הנכס שכדאי להשקיע בו? מומחה בתחום יוכל להנחות אתכם לוודא שאתם לא מפספסים הזדמנויות נהדרות אחרות הזמינות בשוק ההשקעות, לפני שאתם ממהרים לחתום על עסקה פזיזה.

אסף אדריכלות ועיצוב פנים

טיפ מס׳ 3 להשקעות בנדל״ן

הישארו צמודים לתקציב שלכם. יכול להיות שאתם מודעים היטב למיסים או לעדכונים האחרונים בחוקי המס. עם זאת, ישנם גורמים פיננסיים נוספים שאתם צריכים לקחת בחשבון.
התייעצות עם מומחה בעל ניסיון שמכיר לִפְנַי וְלִפְנִים את נושאי המס העדכניים ביותר הקשורים להשקעות בנדל״ן – כפי שמציעה לכם קבוצת ברק רפאל–– היא טיפ רב ערך. אחרי הכול, הצלחת ההשקעה תלויה גם באסטרטגיית המס שלכם.

טיפ מס׳ 4 להשקעות בנדל״ן

חשוב שיעמוד לצידכם צוות שיסייע ויעבוד אתכם לאורך כל תהליך ההשקעה. חברת נדל״ן, כמו למשל קבוצת ברק רפאל.
חברת נדל״ן בעלת מוניטין מעמידה לרשות הלקוחות צוות מומחים שמתמקד במשימות ספציפיות שהוקצו להם, כמו רואה חשבון, מתווך נדל״ן ועורך דין שיגנו עליכם לאורך כל התהליך. צוות זה יוכל לספק לכם גם עצות חשובות תוך כדי תהליך ההשקעה בנכס שבחרתם.

טיפ מס׳ 5 להשקעות בנדל״ן

כמו כל חברת נדל״ן מקצועית, גם קבוצת ברק רפאל, דוגלת בתפישה לפיה המיקום יכול להיות בעל ערך רב יותר מהנכס עצמו.
לכן, לפני שאתם משקיעים בנכס כלשהו – בין אם זה מגרש, נכס מסחרי או נכס למגורים – הקפידו להעריך גם את השכונה או האזור שבו ממוקם הנכס. שכונה בנויה היטב תוכל לשמור על ערך הנכס, מה שלא תמיד בטוח כשמדובר בשכונה מוזנחת, תלוי בפיתוח הצפוי לה בעתיד.

מאמר זה נכתב בשיתוף קבוצת ברק רפאל >> https://www.refaelgrp.co.il/