אם תמיד חלמתם על חדר רחצה יוקרתי ומפנק, הגיע הזמן שתגשימו את החלום שלכם. אם בחרתם להתחיל שיפוץ של חדר האמבטיה, זה בדיוק הזמן לתכנן אותו בצורה יוקרתית עם הסגנון המועדף עליכם. אז אלו החלטות עליכם לקבל לגבי התכנון והעיצוב של חדר הרחצה? המשיכו בקריאה וגלו…

התחשבות בפרמטרים חשובים לעיצוב חדר הרחצה

כאשר תתחילו בתהליך של עיצוב חדר רחצה, תדרשו לקבל מספר החלטות בהן:

-מתקני הרחצה – האם תעדיפו אמבטיה או אולי מקלחון? ואם אמבטיה, האם זו תהיה אמבטיה פינתית, פרי-סטנד או אמבטיית ג'קוזי.

-אריחי הקרמיקה – האם תעדיפו אריחי קרמיקה גדולים או אריחים קטנים כמו אריחי פסיפס? מעבר לכך, תוכלו גם לבחור בין אריחי קרמיקה דמוי אבן או אריחי דמוי פרקט.

-פתרונות אחסון – תוכלו לבחור בין ארונות אמבטיה תלויים לארונות מונחים. כמו כן, תוכלו גם לבחור ארונות אחסון שיהיו מתחת לכיור או ארונות שיעמדו בחדר ויהיה מנותקים מכיור הרחצה.

ברזים – יש להחליט לגבי הברזים המתאימים לכיור וכמו כן ברזים המתאימים לאמבטיה או המקלחון.

-אלמנטים דקורטיביים – עליכם לשקול אלו אלמנטים כדאי לשלב בחדר הרחצה, כך שיעניקו לו מראה מעוצב ויוקרתי.

איך תבטיחו תהליך תכנון נכון ועיצוב מושלם לחדר הרחצה?

תהליך תכנון ועיצוב של חדר רחצה, הוא לא פשוט בכלל. אמנם מדובר על עיצוב של חדר אחד בבית, מה שכן מדובר באחד החדרים הכי חשובים בבית. זהו חדר שכל דיירי הבית משתמשים בו וזהו חדר שצריך שתהיה בו אווירה נעימה, נוחה ומפנקת. על כן, מומלץ להתייעץ עם מעצב או מעצבת פנים המתמחים בליווי הליכי שיפוץ ועיצוב פנים. אגב, לפני שאתם סוגרים עם מעצב או מעצבת פנים, מומלץ גם לקרוא המלצות וכמו כן לדבר עם לקוחות. חשוב מאוד גם לקחת מספר הצעות מחיר ולאחר שיש את כל הנתונים, לשקלל אותם ואז לבחור את איש או אשת המקצוע המתאימים.

מעבר לכך, תוכלו גם אתם להיחשף לכל מיני עיצובים של חדרי רחצה באמצעות רשת האינטרנט. עיצובים כאלה תוכלו למצוא בכל מיני פורומים, אתרים וקבוצות בפייסבוק שעוסקים בנושאים כמו עיצוב פנים ועיצוב הבית. כך תוכלו לקבל השראה ממגוון של דגמים, סגנונות ועיצובים של חדרי רחצה.

אנו גם ממליצים לכם להגיע פיזית לאולמות תצוגה בהם מוצגים חדרי רחצה. כך תוכלו לראות מקרוב את הדגמים של האמבטיות, המקלחונים, הכיורים, הברזים ולראות כיצד הם עשויים להשתלב יחד בחדר האמבטיה. כמו כן, ככל שתראו יותר דגמים, כך גם תוכלו לדעת לאיזה סגנון עיצובי אתם מתחברים. עליכם לזכור שחדר הרחצה שלכם חייב להיות גם פרקטי וגם פונקציונאלי ועל כן יש לבחור בקפידה את העיצוב ואת האלמנטים המרכיבים אותו. שיהיה בהצלחה!