עומדים לפני שיפוץ של הבית או בניה של בית חדש? רוצים לדעת מהם סגנונות העיצוב הפופולאריים לשנת 2022 כך שתוכלו למצוא את סגנון העיצוב הנכון והמתאים ביותר עבורכם מבין כל סגנונות העיצוב הללו? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

במאמר זה תוכלו לקרוא על כמה סגנונות עיצוב פופולאריים השנה, ותוכלו ללמוד מעט יותר על כל אחד מסגנונות העיצוב הללו. אז אם אתם לקראת שיפוץ או נכנסים לבית חדש הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו אחרי שהנכס עבר בדק בית הוא העיצוב

עיצוב מודרני

אחד מסגנונות העיצוב הבולטים ביותר בשנת 2022, וגם בשנים הקודמות לה, הוא סגנון העיצוב המודרני. עיצוב מודרני הוא עיצוב המאופיין בשימוש בקווים נקיים מאוד, יצירת מינימליסטיות והפחתת עומס וצבעים נקיים ורכים. בדרך כלל את הסגנון המודרני מאפיינים הצבעים לבן ושחור, גוונים שונים של אפור, שילוב של עץ טבעי ולעיתים גם זריקות צבע קטנות כדי לשבור את הגוונים המונוכרומטיים.

סגנון כפרי

בדיוק הפוך ממה שתיארנו בפסקה מעלה. סגנון העיצוב הכפרי הוא סגנון עיצוב חמים, הכולל שילוב של פריטים רבים, שילוב צבעים ושימוש בחומרי גלם טבעיים גסים יחסית כמו עץ, אבן וכדומה. סגנון העיצוב הכפרי הוא סגנון עיצוב אירופאי ידוע מאוד אשר בשנה האחרונה החל לצבור תאוצה גם בישראל וכבר בבתים רבים ניתן לראות את השימוש בו אשר הופך את מראה הבית למרשים ומיוחד עד מאוד.
סגנון וינטג'

סגנון העיצוב הוינטג' מזכיר בחלקו את העיצוב הכפרי, אך הוא עדיין שונה ממנו. מדובר בסגנון עיצוב בו שואבים את ההשראה מתקופות היסטוריות שונות והוא כולל פריטים אשר מזוהים עם אותה התקופה ועם התרבות, הטכנולוגיה והסגנון שהיה אז.
מדובר בסגנון המזכיר את שנות ה50 ומטה, ולמרות שהוא לכאורה מיושן, בשימוש נכון ניתן ליצור איתו בתים במראה קסום אשר נראים כאילו נלקחו מתקופה אחרת אך עדיין מדוייקים ומתאימים לעידן החדש.

עיצוב משרדים

סגנון פרובנס

עיצוב פנים בסגנון הפרובנס הוא סגנון עיצוב אהוב ופופולארי מאוד בישראל, אשר מזכיר את האזור בצרפת ומשלב שימוש בחומרי גלם טבעיים כמו אבן וברזל ושימוש בצבעי פסטל רכים אשר יוצרים מראה עדין וטבעי מאוד.

סגנון יוקרתי

עיצוב בסגנון יוקרתי מתאים לבתים עם תקציבים אשר יכולים לאפשר את זה. מדובר בעיצוב בו עושים שימוש בחומרים יוקרתיים מאוד כמו שיש מיוחד, גופי תאורה גדולים ויוקרתיים, טכנולוגיות מתקדמות ועוד. גם כאשר מבצעים סגנון עיצוב מודרני ניתן לשאוף למראה היוקרתי אך בסופו של דבר, כדי לקבל בתים במראה יוקרתי ומפואר באמת, אין איפה להסתתר – התקציב חייב להתאים לכך.

מה הסגנון הכי מתאים לכם?

התשובה לשאלה הזו היא קודם כל אישית. אתם חייבים לדעת להגדיר את הסגנון אליו אתם מתחברים יותר. לא זה שעכשיו הפופולארי ביותר, אלא זה שאתם באמת אוהבים ותוכלו לחיות איתו לאורך תקופה ארוכה מאוד מבלי לרצות להחליפו לאחר זמן קצר.