התאמת רהיטים באופן אישי יספק לכל בית, משפחה, את צורת החיים המדוייקת על פי סגנונם. ההתאמה אישית נוגעת לכל משפחה בנקודות שונות החשובות בבית, לדוגמה – האם יצירת איזור מרוהט עם זכרונות משפחתיים בסלון והתאמת הגדלים על פי מידות הסלון. או יצירת רהיט אשר ישקיף במדוייק את כל התוכן בו (לדוג', ארון לאיחסון תמונות ומסגרות, בעלי חלונות שקופים, החושף את תוכן הארונות).

למה חשוב כ"כ להתאים באופן אישי רהיטים?

בכל קניית רהיטים יש תמיד לקחת בחשבון האם הרהיט מתאים למקום בו אנו רוצים למקם אותו. בהרבה מהמקרים תוכלו להתקל בהזמנות רהיטים של אנשים, אשר מזמינים את הרהיט ונתקלים בבעיות כגון: מידות לא נכונות, צבע לא מתאים, צורה אשר לא מתאימה לחלל ומשבשת את פנים העיצוב. הפתרון הנכון למקרים, ללכת על בטוח. רכשו שירותיו של מומחה רהיטים שיגיע אליכם עד הבית, ימדוד את הפינות הרצויות ויתאים אותן בידיוק בשבילכם! ללא שום בעיות מידה, צבע ומקום בחלל החדר.

מה הם הרהיטים שיש להתאים מראש?

בחלק מהמקרים תוכלו להשתמש ברהיטים גם ללא התאמה אישית וכמו פאזל, יהיו מותאמים מראש כבר לחלל הבית מה שיקל עליכם בהתאמה אישית. רהיטים חשובים להתאמה אישית כמו, חדרי ארונות, ארון הזזה לחדר, ארונות פתיחה, מיטות לחדרי שינה, פינות עבודה, ספריות קודש יש לקחת בחשבון לפני קנייתם את כל הקשור למידות, צבעים ושימוש פרקטי.