רוצים ארון אבל לא מוכנים להתפשר? כיום כבר לא חייבים להזמין דווקא ארונות מוכנים מראש, שאתם צריכים להתאים את עצמכם. ניתן לתכנן ולקבל ארונות בעיצוב אישי. זאת אומרת שתקבלו פתרון שמותאם אישית אליכם, לסגנון החיים שלכם, לסגנון העיצוב שלכם, להרגלי הלבוש שלכם והסטייל שלכם.

ארגון פנימי שנכון בשבילכם

העיצוב האישי של הארון לא מתחיל או נגמר בצבע של הארון, בסוג העץ או חומרי הגלם האחרים שאפשר לראות במבט ראשון. חלק מרכזי של ארון בגדים בעיצוב אישי מייחס חשיבות לארגון הפנימי. ממש כפי שאדריכל מתייחס להיבטים חיוניים בעיצוב חלל הפנים של הבית (ולא רק לעיצוב החיצוני), כך ניתן לתכנן ארון. יצרני ארונות מובילים מאפשרים ללקוחות לבחור את הסידור הפנימי. ישנם אנשים שרוצים יותר מקום לתליית בגדים ויש כאלה שמעדיפים יותר שטחי מדף לבגדים מקופלים. יש כאלה שאוהבים הרבה יותר מגירות, ויש כאלה שמעדיפים – פחות. ישנם יצרנים או משווקים שמציעים אפשרות של פטנטים מיוחדים, למשל מתלים נשלפים, מגירות ארוכות במיוחד וכן הלאה.

עיצוב אישי בדלתות הארון

אחרי שסגרתם את הפינה עם בחירת העיצוב הפנימי, אפשר להמשיך לדגשים נוספים. ארונות כיום זוכים להרבה תשומת לב גם בדלתות. דגמים מסוימים של ארונות ניתן לבחור או עם דלת פתיחה או עם דלתות הזזה. ארונות הזזה, אפשר לבחור באורכים ובגבהים שונים לפי טעמכם, אך זה לא הכל. ישנם דגמים בעלי 2 דלתות ויש כאלה עם 3 דלתות. ומלבד דלתות הזזה רגילות, בעלות מסילה תחתית, ניתן לבחור עיצוב של דלת מתקדמת יותר. דלתות רחף מעוצבות פועלות ללא מסילות. הן מחוברות לארון מלמעלה, עם מנגנון הזזה עילי. העיצוב המיוחד הזה מאפשר לדלת לגלוש עד סמוך לרצפה. מתקבל מראה עיצובי נקי, מודרני ואפילו פרקטי. אין מסילה שמתלכלכת באבק ועשויה לגרום לדלת להיתקע. ועוד לגבי הדלתות – ניתן כיום לבחור דלתות מעוצבות, תוספת של מראות, אפילו דלתות מודפסות עם עיצובים ותמונות לבחירה אישית.

עיצוב אישי לחדרים קטנים

מלבד הארונות בגדלים הסטנדרטיים, יתכן שלכם יתאימו דווקא ארונות בהתאמה אישית גם בגודל. לדוגמא, אם אתם רוצים פתרון לחדר קטן למדי, אפשר להזמין דגם שהותאם לחלל הזה. יש יצרנים שמפתחים דגמים מעניינים, כמו ארונות פינתיים או ארונות המשולבים עם פינת עבודה מובנית. זאת אומרת שלצד שטחי אחסון, ישנה פינה שמותאמת מראש לתלמיד או כפינת עבודה ביתית.

ארונות טלוויזיה בעיצוב מודרני ואישי

אם סגנון החיים שלכם מודרני, אתם רוצים ארון ולא יכולים בלי טלוויזיה, תוכלו לשלב גם וגם. תכנון של ארונות טלוויזיה מותאמים אישית יתאים לחדרי שינה אך גם לטובת יצירת פינת צפייה ייחודית בבית. ניתן לתכנן ולבנות ארונות ייצוגיים, עם או בלי וויטרינות, שבתוכם מתקינים טלוויזיה חכמה. הטלוויזיה נשארת סמויה כל עוד היא כבויה. רק כאשר מדליקים אותה, היא מופיעה מעבר לחיפוי הזכוכית המיוחד.