עד היום לא באמת השקעתם בעיצוב הדירה שלכם? החלטתם לעשות שינוי ואתם רוצים לעצב את הדירה כך שתמיד יהיה לכם נעים להיכנס אליה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם, כי אין כמו דירה שהושקעה מחשבה בכל הפרטים שיש בה. יש לא מעט אלמנטים שצריך לקחת בחשבון, כמו לדוגמא: האם אתם רוצים לבחור קו עיצובי מנחה שילווה את כל החדרים? או שאולי אתם מעדיפים שכל חדר ייראה אחרת? האם אתם מעדיפים עיצוב כמה שיותר מודרני? או שאולי אתם שייכים דווקא לאותם האנשים שמעדיפים עיצוב עתיק? השמיים הם הגבול בתחום העיצוב ואם יש משהו חשוב, זה שאתם בעצמכם תאהבו את התוצאה הסופית.

איך לשלב צבעים בדירה בצורה נכונה?

אם יש משהו שצריך לעצור ולתת עליו את הדעת, זו שאלת הצבעים. בחיי היומיום לא כל האנשים עוצרים ונותנים על כך את הדעת, אך בפועל הצבעים הם אלה שקובעים איזו אווירה תהיה בחלל. לכן אנחנו מציעים לכם, לפני הכול, לחשוב על הצבעים שאתם באופן אישי אוהבים. לדוגמא, זה שהיום הצבע האפור מאוד מודרני ונחשב לטרנד הכי חם בעולם העיצוב זה טוב ויפה, אך אם אתם בעצמכם לא אוהבים אותו, זה לא רלוונטי. מה שכן, מעבר לכך שהצבעים צריכים למצוא חן בעיניכם, הם צריכים גם להשתלב נכונה זה עם זה. השילוב בין הצבעים הוא זה שיוצר הרמוניה ולכן רצוי לבחור צבעים שביחד יוצרים אווירה נעימה. כמו כן, רצוי כמובן לבחור צבעים שלא יעייפו אתכם אחרי כמה חודשים, ובמיוחד אם מדובר על צבעים לקירות הדירה.

למה עיצוב דירה זה לא משהו שכדאי לעשות לבד?

חשבתם לרגע לעצב את הדירה שלכם לבד? לבחור את הצבעים ולשלב ביניהם בכוחות עצמכם? כדאי שתעו שלרוב זה לא מאוד מומלץ. בפועל עיצוב, ובמיוחד שילוב בין צבעים, זה משהו שרק מעצב מומחה יוכל לעשות. מי שלמד את התחום הזה, מגיע עם ניסיון וגם עם כישרון, יוכל לעזור לכם לעצב את הדירה שלכם בצורה מושלמת. חשוב להבין שעיצוב של דירה זה משהו שלרוב אנשים לא נוהגים לשנות כל כמה חודשים. לכן יש להשקיע אחת ולתמיד, להזמין מעצב מוכשר ולבצע את הפרויקט ביחד איתו. אתם תראו שלא תצטערו על כך שהשקעתם בעיצוב הדירה כי בסופו של דבר, זה החלל שלכם ורצוי שהכול בו ייראה בדיוק כמו שאתם רוצים.